Evaluatie week van de vrijwilliger

Tijdens de Week van de Vrijwilliger kon je deelnemen aan vormingsactiviteiten en de vrijwilligersbeurs. Graag polsen we met deze bevraging naar jullie ervaringen, suggesties en interesse voor een volgende editie. 

VRIJWILLIGERSBEURS

Nam je deel aan de vrijwilligersbeurs? *

Voorbereiding beurs

Heb je voldoende informatie ontvangen ter voorbereiding van de beurs? (datum, mogelijkheden, faciliteiten,…) *
Was je tijdig in het bezit van deze informatie? *
Was de gevoerde communicatie voldoende? *
Was je tijdig in het bezit van het promomateriaal? (link website, affiche en flyers) *
Heb je zelf communicatie gevoerd voor de beurs? (nieuwsbrief, mailing, …) *

Beursdag

Dit jaar was de stand opstellen mogelijk op vrijdag tussen 8u en 11u en 18u en 20u. Welk van onderstaande voorstellen krijgt jouw voorkeur? *
Was je tevreden met de beschikbare standruimte? *
Was je tevreden met de logistieke ondersteuning tijdens de beurs (tafels, stoelen, onthaal, drank,…) *
Was de beurs voldoende zichtbaar voor het publiek? (promostand op de markt, bewegwijzering, stoepborden,..) *
Was de duurtijd (4u) van de beurs voldoende? *
Heeft de beurs je verwachtingen ingelost? (aantal bezoekers- vrijwilligers, netwerkmogelijkheden,…) *
Was de combinatie van de beurs + uitreiking prijs van de vrijwilliger volgens jou een meerwaarde? (sfeer, publiek, geïnteresseerden ,…) *
Wil je deelnemen aan een volgende editie? *
Waarom niet? *

VORMINGEN

Was je ingeschreven voor minstens één van aangeboden vormingen? *
Beschikte je vooraf over voldoende informatie om tot inschrijving over te gaan? (inhoud, datum, plaats, inschrijvingslink,…) *
Was je tijdig in het bezit van deze informatie? *
Heb je de opleiding(en) waarvoor je was ingeschreven effectief gevolgd? *
Waarom niet? *
Voldeed de opleiding aan je verwachtingen (inhoud , tijdsinvestering) *
Waarom niet? *

Wens je op de hoogte te blijven van aanbod vormingen, vrijwilligers, aangeboden door de Stad? *
Zou je deelnemen als de vorming betalend is? *