Evaluatie digitale vrijwilligersbeurs 2021

Beste organisatie

Jij nam deel aan de digitale vrijwilligersbeurs. Met deze bevraging polsen we naar jullie ervaringen en suggesties.  

 






 
 

Gegevens

Voorbereiding

Communicatie en promotie

Beursmoment

Verwachtingen

Was het concept en werkwijze van een digitale beurs duidelijk? *

De digitale beurs was een initiatief van het Vrijwilligerspunt in het kader van De week van de Vrijwilliger. 

Er werd ingezet op digitale kanalen zoals Facebook, Instagram, Stedelijke website en nieuwsbrieven, UiT in Mechelen,…. Dit werd aangevuld met publicaties in de Nieuwe Maan en de lokale pers, een beursboekje, een banner op de Grote Markt,….

Via welke kanalen heeft jouw organisatie of heb jij de beurs gepromoot? *

Het beursmoment was slechts één onderdeel van het hele beursgebeuren, wat startte op 27 februari. Het beursmoment werd aangevuld met de vrijwilligersvacatures, een beurspagina en een beursboekje. De beurspagina en het boekje blijven nog minstens 1 maand beschikbaar. 

Wat vond je van de duurtijd (10u - 15u ) van het beursmoment? *
Via welk kanaal hebben beursbezoekers contact met je opgenomen? *
Heeft de beurs je verwachtingen ingelost? *